Навигационная цепочка

Публикатор

angle-left Pohjois-Karjalan museo ja Carelicumin palvelut suljettu viikonloppuna 25.–26.7.

Pohjois-Karjalan museo ja Carelicumin palvelut suljettu viikonloppuna 25.–26.7.

Museon perusnäyttely on suljettu vesivahingon vuoksi kokonaan toistaiseksi.

Pohjois-Karjalan museo Hilma ja Carelicumin palvelut suljetaan poikkeuksellisesti viikonlopuksi. Museossa havaittiin torstaina 23.7. vesivahinko, jonka vuoksi perusnäyttely jouduttiin sulkemaan ensin osin ja perjantaista 24.7. lähtien kokonaan. Museo tiedottaa perusnäyttelyn avaamisesta uudelleen heti, kun se on mahdollista.

Perjantaina 24.7. Carelicumin palvelut sekä museon vaihtuva näyttely Kadonnut kinnas ja muita tarinoita ovat vielä avoinna normaalisti. Näyttelyyn voi päivän aikana tutustua maksutta. Vaihtuva näyttely on avoinna 2.8. saakka arkisin, minkä jälkeen alakerrassa alkaa suunnitellusti näyttelynvaihto. Näyttelyn viikonlopun aukiolosta tiedotetaan erikseen. Carelicumin palvelut ovat myös maanantaista alkaen avoinna. Mahdollisista muutoksista tiedotetaan tilanteen kehittyessä. Mukulakatu on edelleen toistaiseksi suljettu koronatilanteen vuoksi.

Lisätietoja:

pe–su 24.–26.7.