Навигационная цепочка

Публикатор

angle-left Tutkimus virtuaalinäyttelykokemuksesta – osallistu!

Tutkimus virtuaalinäyttelykokemuksesta – osallistu!

Vastaa Kadonnut kinnas 360 -virtuaalinäyttelyä koskevaan kyselyyn 15.4.2021 mennessä.

Oletko vieraillut Kadonnut kinnas 360 -virtuaalinäyttelyssä? Osallistu näyttelyyn liittyvään kyselyyn verkossa.

Kysely kartoittaa Kadonnut kinnas 360 -virtuaalinäyttelyn kävijöiden kokemuksia näyttelystä. Vastauksia käytetään Itä-Suomen yliopiston Kadonnut kinnas ja muita tarinoita -hankkeessa kirjoitettavien tutkimusartikkelien aineistona. Vastaukset ovat anonyymejä ja niitä käytetään artikkelissa siten, ettei niistä voi päätellä vastaajan henkilöllisyyttä.

Vastaa kyselyyn 15.4.2021 mennessä, niin vastauksesi pääsee varmuudella mukaan virtuaalinäyttelystä kirjoitettavan ensimmäisen tutkimusartikkelin kirjoittamiseen.

Kadonnut kinnas 360 -virtuaalinäyttely perustuu Pohjois-Karjalan museossa keväällä ja kesällä 2020 esillä olleeseen Kadonnut kinnas ja muita tarinoita -näyttelyyn, jonka museo toteutti yhteistyössä yliopiston hankkeen kanssa.

Lisätietoja saa hankkeen johtajalta Tuulikki Kurjelta, tuulikki.kurki@uef.fi.