Här-är-du

Innehållspresentatör

angle-left Museon viikko 36 alkaa valokuvien merkeissä

Museon viikko 36 alkaa valokuvien merkeissä

Tutkija Riitta Raatikainen luennoi valokuvien käytöstä maanantaina. Tiistaina viimeinen yleisöopastus Suomen itä -valokuvanäyttelyn.

Ma 6.9. klo 18 museon auditoriossa (Carelicum, sisäänkäynti Torikatu 21 C) luento: Valokuvien julkinen käyttö: Mitä, mistä ja millä ehdoilla? Tutkija Riitta Raatikainen neuvoo reitit verkon kuvalähteiden äärelle ja kertoo valokuvien käytön keskeiset pelisäännöt. Tilaisuuden kesto on noin 1,5 tuntia. Tapahtuman järjestää Suomen tietokirjailijat ry. Luennolle on vapaa pääsy.

Tilaisuutta on mahdollista seurata myös suoratoistona. Liity luennolle tästä linkistä: Joensuun kaupunki - YouTube

Ti 7.9. klo 12.00 yleisöopastus Suomen itä- valokuvanäyttelyn, joka päättyy 12.9. Näyttelyyn on mahdollisuus tutustua vielä kerran näyttelyn kuraattori Riitta Raatikaisen johdolla. Opastus sisältyy pääsylipun hintaan.