angle-left Kuukausittaiset ilmaislauantait jatkuvat Joensuun museoissa 7.9. alkaen

Kuukausittaiset ilmaislauantait jatkuvat Joensuun museoissa 7.9. alkaen

Näyttelyihin ja Mukulakadulle on vapaa pääsy koko päivän.

Pohjois-Karjalan museo Hilman ja Taidemuseo Onnin kerran kuussa järjestettävät ilmaislauantait palaavat kesätauolta. Syksyn ensimmäistä ilmaislauantaita vietetään molemmissa museoissa 7. syyskuuta.

Hilma on avoinna kello 10–15. Hilmassa on ilmaislauantain aikaan käynnissä näyttelynvaihto, mutta Matkalla Karjalassa -perusnäyttely ja lasten Mukulakatu ovat avoinna normaalisti. Uusi näyttely, jännittävä Satumetsä, avautuu torstaina 26.9. Lue näyttelystä lisää täältä.

Onni on lauantaina avoinna kello 10–16. Esillä on Nanna Suden ja Canal Cheong Jagerroosin yhteisnäyttely sekä museon pysyvät näyttelyt.

Museoiden ilmaispäivä on pääsääntöisesti joka kuukauden ensimmäisenä lauantaina. Poikkeuksen muodostaa tänä syksynä marraskuu, jolloin ilmaispäivä osuu pyhäinpäivän takia kuun toiselle lauantaille, 9.11. Tulevat ilmaislauantait ja muut päivät voit tarkistaa museoiden verkkosivuilta.

Pohjois-Karjalan museo Hilma

Taidemuseo Onni