angle-left Mukulakadun uudet seikkailulliset syntymäpäiväpaketit ovat nyt varattavissa

Mukulakadun uudet seikkailulliset syntymäpäiväpaketit ovat nyt varattavissa

Pohjois-Karjalan museon satukaupunki Mukulakatu soveltuu erinomaisesti syntymäpäiväjuhlien pitopaikaksi. Uusien syntymäpäiväpakettien avulla saat juhliin myös valmiiksi suunnitellun seikkailullisen syntymäpäiväohjelman.

Tarinallisia syntymäpaketteja on kolme, ja niiden teemat ja tarinat nousevat Mukulakadun sisällöistä. Teemasynttäreillä autetaan tsaaria järjestämään loistokkaat juhlat, merimies Renttu Ryynästä etsimään kadonnutta aarretta ja täti Serafiinaa selvittämään kadonneen korun mysteeri. Tarinoiden lisäksi syntymäpäiväohjelmiin on yhdistetty muun muassa Satukaupungin teemaan sopivia leikkejä, kuvasuunnistusta ja pienimuotoista askartelua. Syntymäpäiväpaketit on suunniteltu ensisijaisesti omatoimisesti toteutettaviksi.

Mukulakadun syntymäpäivät on mahdollista varata museon aukioloaikoina tai niiden ulkopuolella. Aukioloaikoina varaajan yksityiskäytössä on Mukulakadun vieressä sijaitseva monitoimitila, johon esimerkiksi tarjoilut voi asettaa esille syntymäpäivävieraita varten. Museon aukioloaikojen ulkopuolella yksityiskäytössä on myös Mukulakatu. Mukulakadun sosiaalitila on syntymäpäivävaraajien käytettävissä. Tilasta löytyy pieni jääkaappi, vesipiste, mikro, veden- ja kahvinkeitin.

Syntymäpäiväpakettien tarkempi kuvaus, varausohjeet ja hinnastot löytyvät Mukulakadun verkkosivuilta.