angle-left Pohjois-Karjalan museossa näyttelynvaihto, Nuoruus-näyttely alkaa 5.2.

Pohjois-Karjalan museossa näyttelynvaihto, Nuoruus-näyttely alkaa 5.2.

Museon pysyvä näyttely ja Mukulakatu ovat näyttelynvaihdon aikaan avoinna arkisin.

Pohjois-Karjalan museo Hilmassa on tänään 18. tammikuuta 2021 alkanut näyttelynvaihto. Seuraava näyttely on 5. helmikuuta alkava Nuoruus-näyttely.

Nuoruus-näyttelyssä tutustutaan nuorten elämään 1900-luvun alusta tähän päivään erityisesti Pohjois-Karjalan alueella. Näyttelyyn tulee esille runsaasti valokuvia ja esineitä eri vuosikymmeniltä sekä interaktiivisia sisältöjä.

Näyttelynvaihdon aikana Matkalla Karjalassa -perusnäyttely ja Mukulakatu ovat avoinna maanantaista perjantaihin. Koko museo on suljettu viikonloppuina 23.–24.1. ja 30.–31.1. Vaihdon jälkeen museo on taas avoinna joka päivä, mutta Mukulakatu edelleen toistaiseksi vain arkisin.

Kuva: Pasi Mäkinen/Pohjois-Karjalan museo

Nuoruus-näyttely/Pohjois-Karjalan museo, Pasi Mäkinen